Author Topic: Kick Ass  (Read 6702 times)

nemanja

Kick Ass
« on: 31-03-2010, 15:53:26 »
Film deluje odlicno, poceo je da se prikazuje u engleskoj, a u usa krece za par nedelja, kod nas ko zna da li uopste stize i bas bi bilo steta da se ne pogleda u bioskopu, u svakom slucaju, ovde su traileri: http://trailers.apple.com/trailers/lions_gate/kickass/ 
a ovde kritike: http://www.rottentomatoes.com/m/1217700-kick_ass/

Brock Landers

• Radioaktivna aleja
Re: Kick Ass
« Reply #1 on: 31-03-2010, 16:04:33 »
Mwahahaaha, ovo zvuči sjajno! Moj tip filma.
"I can't fly. But I can kick your ass."

DušMan

• Urbana gradska faca
« Reply #2 on: 31-03-2010, 16:16:55 »
Zar je moguće da do sad nije bilo topica o Kick-ass?
Mora da se onda o tome pričao na Mehovom topicu.
Nekoć si bio punk, sad si Štefan Frank.

kresha

• Who ya gonna call?
« Reply #3 on: 31-03-2010, 16:39:18 »
Strip je prilicno dobar, nadam se da je i film na nivou.
Skromnost je grah prema sebi.

Meho Krljic

« Reply #4 on: 31-03-2010, 16:40:54 »
Pričalo se uglavnom na mom topiku, a i Cripple je kačio (a i ja sam) obavijesti u The Most Anticipated topiku.

crippled_avenger

• http://dobanevinosti.blogspot.com
« Reply #5 on: 31-03-2010, 17:18:53 »
Mora na Mehovom topiku da se diskutuje. On je ipak poverenik za Srbiju.
Nema potrebe da zalis me, mene je vec sram
Nema potrebe da hvalis me, dobro ja to znam

ginger toxiqo 2 gafotas

« Reply #6 on: 02-04-2010, 19:05:48 »
VA – Kick-Ass OST 2010-FRAY

FRAY released hot new album soundtrack from the movie “kick Ass” which will be released on April 06, 2010. The Kick-Ass soundtrack album features the brand new title track by multi-platinum selling artist MIKA, who goes head-to-head with producer of the moment RedOne (Lady Gaga/Little Boots).

The album’s heady mix of tracks spans the ’70s to the ’00s, with songs from the New York Dolls, Sparks, the Dickies, Primal Scream, the Prodigy, the Little Ones, 2010 BRIT Award-winner Ellie Goulding, and Japan’s Zongamin. Aslo the soundtrack album opens with “Make Me Wanna Die,” the first official commercial release by new Interscope recording group The Pretty Reckless

Group Notes: Includes exclusive track from MIKA vs RedOne: “Kick Ass”, plus songs from The Prodigy, Ellie Goulding, Primal Scream and introducing The Pretty Reckless.

Code: [Select]
http://hotfile.com/dl/35927001/7448bc8/VA-Kick-Ass_OST-2010-FRAY.zip.html
"...get your kicks all around the world, give a tip to a geisha-girl..."

Meho Krljic

« Reply #7 on: 02-04-2010, 19:15:31 »
Blagodarimo. :lol:

zakk

• Očigledan slučaj RASTROJSTVA!
    • IP Tardis
« Reply #8 on: 09-04-2010, 23:36:20 »
Sa FB:

Lucius Shepard
So I'm watching this movie, Kick Ass, and like everyone at the screening, I'm laughing like crazy. How could you not? The movie's so far over the top, all the stabbings and severings and impalings and gunshots to the mouth, so much blood...it's got to be a satire.

Lucius Shepard
Didn't Quentin Tarantino say it was transgressive? I think he did, and he should know, he's Mister Fucking Transgressive. So it's a satire...of course satire usually means a movie makes some social comment, and Kick Ass doesn't seem to have much of a point. It's just silliness and gore. Oh well. Whatever.

Anyway, there's this kid who jerks off a ... See Morelot and reads comic books and dreams about being a superhero. Dave Lizewski (Aaron Johnson). And he orders this cheesy looking ski suit online and transforms himself into the titular character, Kick Ass. Now Kick Ass's only superpower is he destroys all his nerve endings and doesn't feel pain, and this enables him to endure tremendous beatings. He soon becomes a huge YouTube celebrity and encounters other kids who've had the same idea as him. There's Red Mist (Christopher Mintz-Plasse, ol' McLovin himself), whose father is the main bad guy, a mafia boss (Mark Strong). And then there's the potty-mouthed, purple-wigged, gleefully homicidal Hit Girl (Chloe Moretz, who also plays the vampire chick-let in the upcoming remake of Let The Right One In--and aren't you looking forward to that?) and her mentor Big Daddy (Nick Cage doing a solid Adam West impression, as close as he comes to acting these days).

After its opening act, KIck Ass settles into a formulaic violent action film mode, with Hit Girl leading the way, blowing goombahs away or slicing them up with her butterfly knife, a gift from Big Daddy. She's tarted up in most of the film to resemble an overage JonBenet Ramsey (Moretz is eleven), and in one scene she's wearing her schoolgirl uni and cute hair, sporting an enormous handgun--you just know your friendly neighborhood pedophile is going to be using a video capture from that scene as a screensaver and will be having a party in his pants every time he switches on his computer. But hey, it's a satire. Transgressive. All those cool deals. Transgressive or exploitative, what's it matter? Everybody's accepted that the West is in decline, and we've already seen every kind of vileness paraded across the screen. A little more scumminess won't hurt...and this is a fun flick. It's the most morally irresponsible film of the year, maybe the decade, and it sexualizes children, but you think Jesus cares if you watch? Dude's probably checking it out Himself. You want a laugh, man, you might as well get your Kick Ass on.
Why shouldn't things be largely absurd, futile, and transitory? They are so, and we are so, and they and we go very well together.

crippled_avenger

« Reply #9 on: 12-04-2010, 11:45:24 »
Guy Ritchie’s former producer, and director of ‘Layer Cake’ and ‘Stardust’, Matthew Vaughn has now made a movie of potty-mouthed, tongue-in-cheek comic book ‘Kick-Ass’. Mark Salisbury meets him
‘I’m a closet geek,’ admits Matthew Vaughn, one-time producer of Guy Ritchie movies and an accomplished director in his own right. His third feature, ‘Kick-Ass’, has been riding a wave of fanboy hype since scenes from the film debuted to mass adoration at Comic-Con last summer. ‘I’m more of a comic-book movie fan than a comic book fan,’ he clarifies, when we meet in Soho only two days after he put the finishing touches to the film. ‘I like big, entertaining movies. I tried to buy the script of “Hancock”. I loved it. The script was far darker and edgier than the movie. I think “Kick-Ass” took the ideas that intrigued me in that film to the next level: what would happen if people really tried to be superheroes?’

Based on a six-issue comic book by Scottish writer Mark Millar, first published in 2008, “Kick-Ass” is a comic-book movie unlike most others: a violent, profane amalgam of ‘Spider-Man’ and ‘Superbad’ that revolves around American high-school student and comic fan Dave Lizewski (Aaron Johnson, from ‘Nowhere Boy’, with an impeccable accent) who dresses up as a superhero to fight crime, becoming a web phenomenon as a result. Yet his methods pale next to the dynamic duo of Damon MacCready aka Big Daddy (Nicolas Cage, channelling Adam West’s Batman) and his pre-teen assassin daughter, Mindy aka Hit-Girl (13-year-old Chloe Moretz), who take an extreme approach to crime-fighting.

Despite Hollywood’s current love of all things comic book, Vaughn, who’d previously flirted with directing both ‘X Men: The Last Stand’ and ‘Thor’, was turned down by every studio he approached for financing. ‘They thought it was a “betweener”, because it’s not a kids’ movie and not really an adult film,’ explains Vaughn, who adapted the comic with his writing partner (and wife of Jonathan Ross) Jane Goldman. ‘They didn’t like Hit-Girl. They didn’t like the violence, the fact that it was an 11 year old killing and swearing.’

Not to be defeated, Vaughn, who produced two of the most profitable British films of all time – ‘Lock, Stock and Two Smoking Barrels’ and ‘Snatch’ – used his own money and that of a consortium of investors, including French Connection tycoon Stephen Marks, to raise the $35 million budget independently, giving Vaughn the freedom to make the film he wanted. Which was in stark contrast to his experience making Neil Gaiman’s ‘Stardust’, which ‘died in America’ but performed well internationally: ‘When I did “Stardust” I was fighting the studio for things I believed were right. With “Kick-Ass” I didn’t have any of that madness to deal with. It’s 99 per cent what I wanted it to be in my head.’

Ironically, once ‘Kick-Ass’ was shot and Vaughn was shopping for a distributor, many of the studios that turned it down were vying to release it. ‘The biggest irony [is] that everyone’s comment after they saw the film was, “Are there any more Hit-Girl scenes?”’ Vaughn laughs. ‘It was satisfying.

It was more relief than anything because if they decided not to buy it, then I was in financial meltdown. I’m trying not to gloat, because I understand why they did say no. If I’d pitched the tone slightly to the left or the right, the movie could have been a disaster. ’Vaughn’s savvy handling of tricky material is evident throughout, but nowhere more so than in two key scenes torn straight from the comic. The first sees Cage schooling his daughter Mindy in how to take a bullet by firing a handgun into her bulletproof- vest clad chest. ‘I remember saying to Nick and Chloe: you’ve got to imagine this is a father with his daughter and today is the day you’re going to take the stabilisers off the bicycle. Of course the daughter is a bit scared but the worse that can happen is she might fall off and hurt her knee.’

The other contentious sequence involves Hit-Girl’s use of the word ‘cunt’ before killing an entire den of drug-dealers. Vaughn says Moretz’s parents were always on set and everything was agreed. ‘I said I’ve got kids and I don’t want to make this child do anything she doesn’t want to do, or anything you don’t want her to do.’ Initially, the C-word wasn’t in the script. ‘I’d made the decision not to put it in. We did the scene, it’s the big entrance of Hit Girl, and it wasn’t working. [Chloe’s] mother said to me, “Are we making a mistake not doing what it says in the comic?” I looked at her and laughed, and said, “I don’t know. Do you feel comfortable with that?” She said there’s no harm in trying it once. She could see something didn’t feel right.’

In America, the line has caused controversy, although Vaughn is amazed that people are upset at the language and not the violence. ‘Which I find far more disturbing. When my daughter gets to 11, I’d far rather she had a mouth like a sewer than be a psychotic mass murderer.’ Here in the UK, a certain newspaper has already laid into the film. ‘The Daily Mail has begun the witch hunt. They’ve gone for Jane because she’s married to Jonathan Ross. It’s wrong and it’s bad journalism.’ Vaughn says he’s up for the fight. ‘I’m ready for it. I’m happy [for the Mail] to try to bury it as long as they watch the film. It annoys me when people start having views on things they haven’t seen.’

Author: Mark Salisbury

kresha

• Who ya gonna call?
« Reply #10 on: 14-04-2010, 21:05:59 »
Gledao sam u Londonu neku pretpremijeru, i moram reci da sam zapanjen.

Ygg

« Reply #11 on: 14-04-2010, 21:09:15 »
Gledao sam u Londonu neku pretpremijeru, i moram reci da sam zapanjen.

To si rekao samo da se pohvališ da si bio u Londonu. Priznaj! :!:
"I am the end of Chaos, and of Order, depending upon how you view me. I mark a division. Beyond me other rules apply."

kresha

• Who ya gonna call?
« Reply #12 on: 14-04-2010, 21:31:16 »
Cisto da preuranim one koji bi eventualno pitali: "Kako? Gde?" i sl. 8-)

kresha

• Who ya gonna call?
« Reply #13 on: 16-04-2010, 12:05:45 »

crippled_avenger

« Reply #14 on: 17-04-2010, 23:14:30 »
Perhaps the fanboy audience that was panting for Matthew Vaughn’s reinvention of the superhero movie Kick-Ass was just too young to get in. The R-rated movie has been well-received by critics, but grossed less than $8 million Friday night, putting its weekend gross closer to the $20 million territory, rather than the $25-$30 million that many were predicting

crippled_avenger

« Reply #15 on: 18-04-2010, 21:13:29 »
Auh, KICK-ASS baš underwhelmovao, sad je predikcija da će DRAGON ponovo da izbije na prvo mesto...

Meho Krljic

« Reply #16 on: 18-04-2010, 21:17:26 »
U narednoj epizodi DJ Meho šoa na UPPS-u ću obrazložiti zašto je Kick-Ass, strip, uglavnom stvorenje marketinga a mnogo manje stvorenje nabujale umetničke vizije. Doduše, i marketing i umetnička vizija su delo Marka Millara što jeste donekle interesantno...

cutter

« Reply #17 on: 18-04-2010, 21:54:27 »
jes, on uglavnom o tome kako su reklamirali strip i priča u pogovorima ovih osam brojeva i to preliva zdravom dozom izlizanih floskula.

Brock Landers

• Radioaktivna aleja
« Reply #18 on: 18-04-2010, 21:56:35 »
Mislim da je sazrelo vrijeme da se pokrene još jedan topik - Mark Millar vs Miles Millar :!:

Meho Krljic

« Reply #19 on: 19-04-2010, 12:09:05 »

Milosh

« Reply #20 on: 21-04-2010, 00:02:14 »
"Ernest Hemingway once wrote: "The world is a fine place and worth fighting for." I agree with the second part."

http://milosh.mojblog.rs/

Vladimir

« Reply #21 on: 22-04-2010, 05:56:18 »
Vern je pogledao Kick-Ass!

http://outlawvern.com/2010/04/20/kick-ass/#more-7155
"Either the movie is confused or just I am..."

You are. ;)

Onaj treci komentar vredi vise od same recenzije.

Agota

« Reply #23 on: 07-05-2010, 00:36:23 »
Posle Defendora jos jedan ,,wannabe'' junak  koji sebe naziva Kick Ass.Visoka ocena na imdb  i ko ce sad da ceka bioskop…
Dopao mi se pocetak prvih pola sata jer je realan a kasnije kako odmice  sve mi je manje duhovito da opravda brutalne scene pa makar bio I strip, i sam kraj  filma izgleda mi  kao kanter.
Zao mi je sto na primer Ben Stiler nije rezirao ovaj film .Gluma je tako solidna ,najveca faca je ustvari  Mc Lovin  kao Red Mist mada i devojcica je zanimljiva sa tom nevinom Joy (Dawson's Creek)facom  a  brutalna , pri cemu je  sjajan soundtrack dosta doprineo celoj atmosveri tacno gde treba.
Strip nisam citala tako da nemam pojma dal ima odstupanja.
This is a gift, it comes with a price. Who is the lamb and who is the knife. Midas is king and he holds me so tight. And turns me to gold in the sunlight ...

crippled_avenger

« Reply #24 on: 09-05-2010, 20:57:31 »
Pogledao sam KICK ASS Matthew Vaughna po stripu Marka Millara jedan od most anticipated naslova ove godine. Ono što mi je drago jeste da je film kao forma pomogao Millarovom stripu da prevaziđe svoje nedostatke. Scenario Jane Goldman i Matthew Vaughna je vrlo skrupulozna adaptacija Millara koja se dosta oslanja na strip ali za razliku od LOSERSa, Millar i Goldman su ga i pomalo menjali i dosta vizuelno unapredili tako da film nije ponavljanje onima koji su čitali strip.

Ono što je specifična stilizacija KICK ASSa jeste da se film dešava u konzistentnom miljeu koji nije striktno realističan, odnosno to je milje u kome određena stilizovana ponašanja mogu da prođu. Dakle to je filmska realnost u kojoj su mafijaši ne sasvim nesvesni reinvencije tog miljea iz vremena Tony Soprana ali imaju dosta praksi iz pred-sopranovske faze.

Ono što je važno to je da Matthew Vaughn drži sve konce stilizacije i ne pušta film da sklizne u bilo kom pravcu i po tome KICK ASS najviše podseća na BLADE Stephena Norringtona. Naravno, razlike između BLADEa i KICK ASSa su suštinske, jer BLADE je film o isključivo neobičnim ljudima koji su uključeni u suklob u "našem svetu" dok je KICK ASS film o "običnim" ljudima koji žele da u stvarnosti sprovode moral iz superherojskog stripa.

S druge strane, KICK ASS je film u kome stvari ne treba da se razvijaju u nekom grotesknom pravcu, odnosno cilj je da stvari ishoduju akcijom, i u tom smislu potpuno je opravdana ta mala izmeštenost sveta koja dozvoljava na kraju totalni akcioni mayhem. U tom smislu, oni koji očekuju kontemplaciju o razlici između realnosti i superherojskog etosa ne treba da očekuju previše od KICK ASSa. Ovo je samo jedan od segmenata ovog filma.

U tom smislu može se reći da je KICK ASS zapravo pastiš pop kulturnih konvencija high school filma, mafijaškog filma i superherojskog stripa, s tim što je strip tretiran kao artefakt koji postaje agens a konvencije teen i mafijaškog filma su tretirane kao "realnost".

U tom smislu jedina nedoslednost koju sam primetio jeste Aaron Johnson u ulozi dečaka koji postaje Kick Ass. Ovaj junak je koncipiran kao "običan" i on to zaista jeste. Problem je u tome što realnost filma koja je malo odmaknuta ne toleriše tu vrstu "običnosti" i zato su u principu svi oko Kick Assa scene stealeri.

U vizuelnom smislu, Vaughn je u saradnji sa DPjem Ben Davisom očuvao izvesnu artificijelnost stripovskog sveta, izražene kontraste u koloritu, svedenost detalja u pojedinim situacijama. Slično Whiteu u LOSERSu, on zaista pravi konzistentnu "stripovsku stilizaciju".

Međutim, ono što je bolje nego u LOSERSima je to što je Vaughn mnogo hrabriji i aktivniji u akcionim situacijama i fetišizacija stripovskog dizjana ga ne sprečava da se raspusti u akcionim sekvencama i da napravi neke zaista sjajne set-pieceove. Vaughn je engleski reditelj i ovaj film nije holivudski spektakl, to treba imati na umu tako da je i akcija u njemu drugačija nego u američkom filmu, sa više akcenta na pojedinačne kadrove, i po tome su LOSERSi opet slični i opet daleko slabiji.

Izuzev Johnsona, i u izvesnom smislu Marka Stronga koji je dobar ali ne nudi ništa više od parafraze De Nira, svi ostali glumci su izvanredi. Chloe Moretz će sasvim sigurno imati veliku karijeru a ako imamo u vidu da je line-upovala LET ME IN, HUGO CABRET i TEXAS KILLING FIELDS ima velike šanse da dok poraste ima i sjajan skor zanimljivih projekata. Nic Cage je odigrao pre svega simpatičnu ulogu koja je zanimljiva na nivou izbora materijala. Međutim, Mintz-Plasse je scene stealer. On jeste u izvesnom smislu i ovde produžetak McLovina, ali bi svakome ko nije gledao SUPERBAD ova rola delovala antologijski i da nije McLovina, pamtili bi ga kao Red Mista.

KICK ASS je sasvim ispunio svoja očekivanja i nesumnjivo je reč o vrlo bitnoj i vrlo kvalitetnoj ekranizaciji stripa. Iz ove vizure zanimljivo je kako su Britanci ne samo u svetu stripa već i u svetu filma postali značajan faktor u reinvenciji comic book propertyja. Posle Steve Norringtona, Vaughn nastavlja tu britansku liniju. A Branagh planira da se nadoveže sa THORom.

* * * /* * * *

Milosh

« Reply #25 on: 10-05-2010, 02:24:42 »
Odličan film i jako prijatno iznenađenje, bar što se mene tiče. Za razliku od Wanteda, koji je pokušavao da bude ozbiljniji nego što mu pristaje, ovde je ton odlično pogođen, režija je maestralna i na tragu Edgara Wrighta (kadriranje, montaža, odlična upotreba muzike - ono što su Queen u Shaunu to su ovde The Prodigy) i film je izuzetno zabavan i dinamičan. Ne očekujte superheroje u stvarnom svetu jer ovo je ipak, kao što kripl kaže, filmska realnost, ali bitno drugačija od one na koju smo navikli u većini superherojskih filmova i u tom smislu svet tih filmova deluje nekako sterilno kada se poredi sa Kick-Ass. Gikovi iz Superbada sreću mafijaše iz Sopranosa sa sve tom superherojskom začkoljicom, recimo. Uloge su sve odreda sjajne (mada mi je falilo još malo više Kejdža, sjajno mi je bilo kako je origin za Big Dedija dat u formi stripa) i jedino se može prigovoriti da je devojka u koju je zaljubljen glavni junak tretirana kao tipična muška projekcija frustracija, fantazija i predrasuda, ali obzirom da u tome ima dovoljno životne istine, ali i da ovaj film u osnovi jeste muška (dečačka) fantazija, taj detalj i nije neki problem. Lično bih voleo da je stilizacija za nijansu ublažena kad je reč o nekim scenama obračuna (pre svega mislim na Hit Girl), a što se tiče gl. junaka meni nije smetalo što je on nekako manje upečatljiv u masi živopisnih likova i mislim da je donekle poenta u tom kontrastu čime se on, opet na neki način izdvaja tj. biva poseban u svojoj običnosti (koja je sjajno sumirana u montažnoj sekvenci na samom početku). I prethodni filmovi Metjua Vona su pokazivali da se radi o izuzetno zanimljivom i talentovanom reditelju, ali Kick-Ass je prevazišao i ta opravdano velika očekivanja i jedva čekam da vidim šta će sledeće da snima, s tim što ne bih voleo da se sad zarobi u superherojštini. Jedan od filmova godine, svakako. 4+
"Ernest Hemingway once wrote: "The world is a fine place and worth fighting for." I agree with the second part."

Milosh

« Reply #26 on: 10-05-2010, 02:29:06 »
Kad je reč o kvalitetu snimka, ne znam za druge verzije, ali preporučujem ovu:
Kick Ass 2010 R5 STUDIO-AUDIO Xvid-Noir
I slika i zvuk su na nivou dobrog dvdripa.

crippled_avenger

« Reply #27 on: 10-05-2010, 02:32:03 »
Meni moram priznati nije legla upotreba pop muzike. Više bih voleo da je bio skor. A i Prodigy su se malo isprofanisali sa tom upotrebom na UFC turnirima tako da je ta jedna efektna scena sa Prodigyjem meni malo smetala zbog potrošenosti numere. Mislim da je Wright veštije i duhovitije rukovao muzikom od Vaughna.

Milosh

« Reply #28 on: 10-05-2010, 03:07:09 »
Edgar je tu najbolji, ali i Von je na pravom putu... Ja, doduše, nisam registrovao tu upotrebu novog Prodidžija drugde u medijima, pa mi nije smetalo, a možda će i tebi bolje leći kad film odleži koju godinu a sa njim i pesme (a još više mi je prijala Stand Up koja otvara i zatvara film). U smislu potrošenosti malčice mi je zasmetalo kad krene scena u kojoj Big Dedi "čisti" skladiše, a mozak mi se odmah prebaci na 28 Days Later...

crippled_avenger

« Reply #29 on: 10-05-2010, 11:40:27 »
Način na koji Big Daddy performativno tretira svoju vendetu kroz strip je maestralan. KICK ASS bukvalno nudi lakanovska tumačenja superherojskog mitosa na simboličkom, imaginarnom i realnom nivou.

Kler_Vojant

« Reply #30 on: 10-05-2010, 11:56:52 »
cek bre, ko ovde pominje Wanted kao nesto ozbiljno. pa nisam u zivotu gledao debilniji film.

cutter

« Reply #31 on: 10-05-2010, 14:47:37 »
meni su interesantna dva skretanja u odnosu na milarov strip; prvo je vezano za comingoutovanje devojci što produžava subplot romanse do kraja filma, a drugo se tiče oridžina big dedija. vaughnov vlažni san koji nastaje prvom izmenom lako uspeva da nadraste prizemni milarov cinizam, a pritom vešto plasira niz duhovitih omaža (posebno me je razgalio onaj modern warfareu) i uopšte kvalitetno potencira značaj weba 2.0 za socijalnu percepciju kostimiranih osvetnika. gluma je vrlo dobra, no mislim da je koreografija akcionih scena često omanula, vaughn je to mahom traljavo izmontirao, a loši efekti posebno upadaju u oči pri hack n slash sekvencama. dobar film, ali mi se čini da neće najbolje ostariti. najgnusniji je kraj, kada u jednoj od poslednjih scena filma vidimo da je bucko zagnjurio svoju meku njušku u azijatkinju.

a timurov wanted je većim delom vrlo zabavan film koji nažalost ne sledi zločinački razvoj junaka iz stripa, ali takođe ne silazi u kasniju papazjaniju i sveprisutni proliv nebitnih likova. jedini dobar angelinin akcijaš.

crippled_avenger

« Reply #32 on: 10-05-2010, 16:20:48 »
Ja volim Timurov WANTED. Mislim da je on udarivši brigu na veselje uspeo da prevaziđe ozbiljna ograničenja Millarovog stripa i što se mene tiče kod Angelinih akcijaša kolje se za prvo mesto sa SMITHSima koje takođe volim. Ono što kod Timura imamo a kod Vaughna ne je SJAJNA podela u glavnom liku. McAvoy je odličan glumac, i takav fali Vaughnu.

Što se akcije tiče, slažem se sa cutterom u osnovi. Ovo nije akcioni film u kome je akcija seamless, ubedljiva, energična. Ovde je akcija više stvar koncepta, kako rekoh, više evropska po senzibilitetu i u rediteljskom smislu. On se više bavi fetišizovanjem određenih situacije nego samim pokretom i napetošću, izražavanjem lika kroz borbu & nasilje, destrukcijom i ubijanjem koji su tipični akcenti akcionih scena. Ponešto od toga postoji u scenama, ponajviše ovo vezano za karakter, ali je karakter akcntovan u stripovskom ključu i to je OK.

Inače, lep detalj je i što klinci čitaju RUNAWAYS u prodavnici.

Opsesivna tema odnosa oca i sina negativca koju znamo iz WANTEDa, prisutna je i ovde.

Savajat Erp

• gospodar izgubljenog vremena
« Reply #33 on: 10-05-2010, 22:04:32 »
Очекивао сам неку суперхеројску комедију, кад оно bloodbath и прилично добар филм, добра је музика, мада мало прегласна у односу на говор(или ја морам да поново подешавам еквилајзере...), посебно у оном shootdown-у у мраку. Врло пријатно изненађење.
Niste mi verovali da ću da pucam?!
ZAŠTO MI NISTE VEROVALI?!!!!

crippled_avenger

« Reply #34 on: 11-05-2010, 19:56:57 »
KICK ASS izlazi kod nas 10. juna i biće preveden kao FAJTER.

Brock Landers

• Radioaktivna aleja
« Reply #35 on: 11-05-2010, 20:10:43 »
To je otprilike jedan od najglupljih prevoda za koje sam čuo.

Savajat Erp

• gospodar izgubljenog vremena
« Reply #36 on: 11-05-2010, 20:24:10 »
дефинитивно је најглупљи превод за неки филм са Пајпер Перабо, у оргиналу се ваљда зове Young and Reckless, а наши га превели као Младе и разуздане, као да је нић у питању...извињавам се због офа.  :)
Niste mi verovali da ću da pucam?!
ZAŠTO MI NISTE VEROVALI?!!!!

Meho Krljic

« Reply #37 on: 11-05-2010, 21:28:07 »
Fajter nije tako rđavo rešenje s obzirom da bi se kod nas Kik-Es najintuitivnije prevelo kao "do jaja" a to možda ne bi bilo zgodno ime za superheroja. A i podseća me na action vehicle Žarka Lauševića "Šmeker" tako da...

Ići ću u bioskop da ovo pogledam ponovo jer je na televizoru bilo više nego solidno.

Evo mojih opservacija o filmu i detaljnijeg poređenja sa strip-predloškom u kome film izlazi kao pobednik.

crippled_avenger

« Reply #38 on: 11-05-2010, 21:29:28 »
Najbolje bi bilo JEBAČ KEVE.

Ili na hrvatskom NABRIJAN...

Nightflier

• Geek Royalty
  • Wolf Who Rules
    • Nightflier's Bookspace
« Reply #39 on: 11-05-2010, 21:31:30 »
Najbolje bi bilo JEBAČ KEVE.

Ili na hrvatskom NABRIJAN...

Moje rešenje je bilo "Džebe Kevu"... :)
Sebarsko je da budu gladni.
First 666

crippled_avenger

« Reply #40 on: 11-05-2010, 21:37:56 »
Mehmete, očekivao sam da ćeš me kreditovati kao čoveka koji je jedini verovao u Vaughna uprkos Millaru i stalno mantrao kako su najbolji filmovi po slabim stripovima i kako se iz KICK ASSa vidi da će biti dobar film... :)

Inače, lep tekst.

Meho Krljic

« Reply #41 on: 11-05-2010, 22:31:04 »
Evo kreditujem te ovde. Sve je istina!!!

A "jebač keve" bi bilo sjajno rešenje, nažalost neprimenjivo na realnost.

crippled_avenger

« Reply #42 on: 12-05-2010, 00:07:28 »
nije realno, ali sigurno je trebalo da bude nesto provokativno jer je i KICK ASS provokativno.

crippled_avenger

« Reply #43 on: 18-06-2010, 12:20:41 »

shrike

« Reply #44 on: 02-08-2010, 13:21:02 »
U smislu potrošenosti malčice mi je zasmetalo kad krene scena u kojoj Big Dedi "čisti" skladiše, a mozak mi se odmah prebaci na 28 Days Later...
Gledao sam sinoć. Ni meni se nije dopalo što su pozajmljivali skor jer sam gledajući jedne scene u glavi stvarao slike iz drugih filmova. Eto tako, dok Hit Girl pravi rusvaj po skladištu ja ne mogu sebi da otresem scenu pogibije kapetana Kanede iz Sunshine. A sve ostalo mi je baš leglo.
"This is the worst kind of discrimination. The kind against me!"

Alex

« Reply #45 on: 10-08-2010, 00:23:42 »
Tinejdžer želi da postane super heroj u "realnom" svetu, ne uspeva baš sasvim, ali promeni svet.

Mark Millar je strip scenarista koji dobro barata spisateljskim zanatom - kreira solidne zaplete, likove, dijaloge..., ali generalno ima problem sa nedostatkom smisla (poente, cilja, poruke), što nije toliko primetno u poznatim serijalima koje je pisao, a koje su stvorili i definisali drugi - prethodnici, koliko u njegovim autorskim kreacijama, gde dolazi do izražaja njegova sklonost ka necenzurisanom nasilju, koje uz pomenuti nedostatak smisla daje povod da se kvalifikuje besmislenim nasiljem, a sve zbog želje da se šokira, bude drugačiji, da: nešto novo, "reinventuje"...Ljudski životi u nekim njegovim pričama imaju tretman potrošnog materijala. (Ovo je zaključak na osnovu uzorka pročitanih stripova, naravno.)

Kick-Ass ekranizacija na filmskom planu stoji vrlo solidno - atraktivna zabava čak lako može da zavara da je vrednije ostvarenje, za duže pamćenje, što jeste prvi (površan?) utisak, dok se svi utisci ne slegnu. Ipak, Kick-Ass stoji bolje od ostalih super-hero parodija, uključujući one koji nisu čiste parodije (ni KA to nije, samo delimično), već (kao) žele da superherojsku tematiku tretiraju na drugačiji način - u tom smislu KA je superiorniji od npr Hancocka, originalniji, duhovitiji, čak sa boljom akcijom, dobrim balansiranjem i ukrštanjem žanrova (akcioni, krimi, komedija, superherojski, tinejdžerski). Ipak, domet filma je ograničen gorepomenutim Millarov(sk)im nedostatkom, usled čega se gledalac zapita - sve je to lepo, ali čemu?

7/10  
Avatar je bezlichna, bezukusna kasha, potpuno prazna, prosechna i neupechatljiva...USM je zhivopisan, zabavan i originalan izdanak americhke pop kulture