DRUGA STRANA SVETA (prostor za potpuno ne-SF&F teme) > FOTOGRAFIJE, PUTOVANJA, PUTOPISI...

Opet Amerika

<< < (4/30) > >>

Lord Kufer:
Č je samo malo preradio temu Ludviga vana... :roll:

Cornelius:
O nastavnim i vannastavnim aktivnostima, kao i o ulici...

Početkom 90-ih bila je serija članaka u NYT o američkom nižem i srednjem školstvu. Autor tekstova je, izmedju ostalog, potegao pitanje zašto dobar deo američkih klinaca izlazi nepismeno ili polupismeno iz škole. Objašnjenje su dali sami nastavnici. Kažu da je njima dovoljno da dete ne pravi sranje tokom nastave i da mu daju prelaznu ocenu. Ne traži mu se nikakvo znanje. Oni smatraju da bi loše ocene i traženje da se uči i radi, takvu decu automatski odvelo van škole. A, van škole je ulica na kojoj se diluje droga, preprodaje vatreno oružje, pljačkaju prolaznici i prodavnice... Tako, oni decu "spasavaju" od kriminala.

Naravno, verovatnoća da ta deca urade nešto sa "diplomom" vrlo je mala, jer je prohodnost na fakultete nemoguća, a kako ništa nisu naučili, ulaz u profesionalni život je na najmanja vrata. U svakom slučaju, na taj način se stvara čitav sloj ljudi prilično nesposobnih da se uklope u nove potrebe ekonomski i tehološki razvijenog društva. Preostaje im ili da pasu travu ili da se okrenu kriminalu.

Lord Kufer:
Stvara=Održava.
Koje su to nove potrebe ekonomski i tehnološki razvijenog društva, kad se broj zaposlenih stalno smanjuje?
Mislim da je već rečeno baj-baj napretku u smislu "masovnog napretka".
Klasa "delti" uopšte ne mora da se pravi u epruvetama... Dovoljno je da budu mirni na času. To je i najjeftinije.

scallop:
Kufer, ti i moj brat Cornelius kao da ste informacije o SAD skupljali iz romana "Poslednji Srbin". Em, bajato, em netačno. I Triple X kres prvo traži ženske, a kad ih dobije, onda - tjah... Koliku žensku bi on teo?

Sutra o epohalnom tallgrass prairie hiking-u! Samo za vas!

Lord Kufer:
Što nije u romanu - to ne postoji  xwink2

A ova ženska Apačica je prava karijatida  xjap

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version