• Welcome to ZNAK SAGITE — više od fantastike — edicija, časopis, knjižara....

Tajna manastirske batine

Started by Alexdelarge, 21-05-2009, 18:02:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Albedo 0

Quote from: zorbo on 08-08-2012, 21:19:05
Quote from: Бата Животиња on 08-08-2012, 21:16:02
... Ljudi svjesno ulaze jer smatraju da samo nasilno kažnjavanje može da ih spasi. ...

jbt, kako samo uspijes strpati toliko gluposti u jednu recenicu.

koliko si ih nabrojao?


Albedo 0



Albedo 0


RedSonja

Quote from: Бата Животиња on 08-08-2012, 21:17:06
Quote from: RedSonja on 08-08-2012, 21:14:45
takva verovatnoća ne postoji ni kao mala.

znači ti si drug-enthusiast, heroin će spasiti svijet, Batu i te fore 8-)

ne, već ne postoji šansa da bi usled bilo čega postao veći smarač nego što si sada?

RedSonja

šalim se batice, malo šeeeeeeega, ovo ono :)

Petronije

Nema te lopate koja je izlečila ozbiljno navučenog pajdosa. Možda on ne sme da uzima ništa dok je tamo jer će ludi pop da ga unakazi od batina ali čim izađe eto njega nazad. Dobro je poznato da skidanje nije samo prestanak uzimanja heroina već ono što dolazi kasnije. Socijalizacija, uklapanje u okolinu i društvo koje ih je odavno precrtalo i odbacilo, suočenje sa najbližima i samim sobom. Da ne spominjem svakodnevne životne probleme sa kojima i mi "normalni" moramo da se izborimo. Besparica, nema posla...Retko ko od njih uspe da se izvuče. Znam za slučajeve gde su bivši narkomani zasnivali porodice, našli posao, sve super, prođe i po 5-10 godina pa se vraćali dopu.

Oni dođu kod popa, on ih izlema, posle par meseci vrate se kući čisti, uhranjeni. Roditelji srećni, sin jedinac se skinuo, raširi se priča kako tamo neki pop uspešno leči...pa šta i ako ih malo izlema, i treba kad oni nisu na vreme...skupiće se nekako kinta...

Pop je prevarant, psihopata i profitira na tuđoj nesreći. Nadam se da će završiti u nekoj rupčagi od zatvora gde će ga isti ti narkomani lopatati do kraja života, mada su šanse za to minimalne, izvući će se 99%.
Arm the Homeless

mac

Petronije ako ćeš da donosiš sudove onda bar pročitaj topik od početka. Pop ima manji procenat povratnika od državnih institucija, a dolaze mu teži slučajevi.

Josephine

Ne može pop da leči, to je krivično delo, mac.

lilit

mac,
ti stvarno braniš ovog ludaka i nalaziš opravdanje za njega?

jevtro,
ajde prosvetli me, gde je sada pahomije? raščinjen?
That's how it is with people. Nobody cares how it works as long as it works.

sleep

Quote from: Бата Животиња on 08-08-2012, 21:36:31
jbt kad prije




Da li je ovo radio Bojan Scrotum i kako je ovo procurelo? xrofl
"Ona htela fensi face, a ja Srbin sa dna kace"

Albedo 0

Quote from: RedSonja on 08-08-2012, 21:39:08

ne, već ne postoji šansa da bi usled bilo čega postao veći smarač nego što si sada?

e naivna optimistična djevojko, naravno da mogu biti još veći smarač!  8)

Albedo 0

Quote from: sleep on 08-08-2012, 22:00:14

Da li je ovo radio Bojan Scrotum i kako je ovo procurelo? xrofl

nemam pojma, ja sam to pokupio s yumetala

Petronije

Quote from: mac on 08-08-2012, 21:51:44
Petronije ako ćeš da donosiš sudove onda bar pročitaj topik od početka. Pop ima manji procenat povratnika od državnih institucija, a dolaze mu teži slučajevi.
Od državnih institucija? Ti stvarno veruješ da se u tim institucijama neko izlečio?
Arm the Homeless

Albedo 0

Quote from: Petronije on 08-08-2012, 22:10:59
Quote from: mac on 08-08-2012, 21:51:44
Petronije ako ćeš da donosiš sudove onda bar pročitaj topik od početka. Pop ima manji procenat povratnika od državnih institucija, a dolaze mu teži slučajevi.
Od državnih institucija? Ti stvarno veruješ da se u tim institucijama neko izlečio?

kako razgovarati sa nekim ko misli da je učinak države 0%

mislim, to je neozbiljno, ali stvarno

jedno je kritikovati institucije a drugo lupetati

Mme Chauchat

Quote from: lilit_depp on 08-08-2012, 21:54:09

jevtro,
ajde prosvetli me, gde je sada pahomije? raščinjen?
Ja kolko znam, ne da nije raščinjen nego ga je lane Filaret odlikovao.

lilit

filaret (ONAJ FILARET?!) odlikuje  nekoga?  :cry: :cry: :cry: :cry:  xuss xuss  xuzi xuzi

That's how it is with people. Nobody cares how it works as long as it works.

mac

Quote from: lilit_depp on 08-08-2012, 21:54:09
mac,
ti stvarno braniš ovog ludaka i nalaziš opravdanje za njega?

Branio sam rezultate, a ne čoveka, i to još od početka ovog topika. Malo ću citirati samog sebe, jer za mene još važi sve što tu stoji. Ako metod daje rezultate onda razrađujemo metod da bude još bolji. U ovom slučaju, ako neko umre zbog metoda onda poboljšati metod tako da niko ne umre.

Quote from: mac on 22-05-2009, 00:57:49
Pa hajde da vidimo koji mu je učinak s batinaškom metodom. Koliko je njih došlo na lečenje, koliko izlečeno, koliko je ostalo čisto do danas. A naročito da vidimo koliko je njih pokušalo prvo na normalan način da se izleči, pa kad ništa nije pomoglo onda došlo u manastir. Pa da uporedimo sa nekim standardnijim metodama. Ovi što dođu sigurno znaju za jadac, a ipak su tu. Lako je samo zgražavati se. Ako vi znate bolje prosvetlite i nas ostale.

Quote from: mac on 22-05-2009, 13:15:49
Sine i Vodo, vi mašite poentu. Ne tuku narkomane tek tako, nego da bi doprli do njih. Narkoman je tup na razgovore, tuđu patnju, svoje stanje, ništa to ne dopire u njegovu svest. Ono što mu neprekidno pulsira u svesti je glad za fiksom. Tu glad treba nekako zamajati, utomiti, pa ćeš ili nekom drugom hemijom, ili na suvo sam da se izboriš, ili batinama. Batine dopiru do svesti. Ti što ih tuku, kladim se da su to izlečeni narkomani, ostali da pomognu drugima. Oni znaju stvari koje mi ne znamo, znaju kako svo to batinjanje narkomanu izgleda. A kladim se da narkomanu to batinjanje izgleda manje upečatljivo nego nama ovde.

Nije poenta u ugovoru, nego u izlečenju.

Quote from: mac on 26-05-2009, 21:12:31
Juče rekao jedno, a danas izašlo drugo? Ovde neko radi žešću kampanju, i u toj kampanji poenta nije u jadnim narkomanima. Javnost je spinovana da zanemari rezultate i gleda samo u metode. Sramno je zaista što će zbog svega i narkomani da ispaštaju. Kad je Makijaveli rekao da cilj opravdava sredstvo upravo je na ovakve situacije mislio. Dok ste gledali Džeka Bauera to vam nije smetalo

Quote from: mafija_x on 26-05-2009, 22:22:33
Dzek Bauer nije svestenik.

Quote from: mac on 26-05-2009, 22:35:42
Da, ali radi za predsednika... Uostalom, kao što rekoh ranije, u crkvi duša ima prednost nad telom, tako da bi pozivanje na mantiju imalo smisla da duša ispašta. A ovde se duša upravo i zalečuje. Duša = duh = psiha, kako god. E sad, ako ima onih narkomana koji su izašli u gorem duševnom stanju nego u kom su ušli, onda to treba ispitati i unaprediti metod, ali nemojte da bacimo i bebu zajedno s vodom.

Meho Krljic

Quote from: Бата Животиња on 08-08-2012, 21:16:02
Quote from: Meho Krljic on 08-08-2012, 21:05:55

Ma, dobro, to je jedan od ponuđenih odgovora, ima tu još varijanti za 30 do 40 dina. Meni ovaj deluje kao nešto što bi agresivan tužilac najradije potegao. Naravno da će odbrana tvrditi da je u pitanju ubistvo iz nehata. Na kraju krajeva, sigurno je da Brane nije hteo da ga ubije. Ali se može pričati o bezobzirnom nasilničkom ponašanju, bez sumnje.

Ne može jer je to ustanova koja podrazumijeva nasilničko ponašanje. Ljudi svjesno ulaze jer smatraju da samo nasilno kažnjavanje može da ih spasi. Oni u startu prihvataju rizik.

Nije to na sred ulice bilo, niti je pop napao nepoznatog čovjeka, već je bilo u okviru nepisane, ali ipak ugovorene situacije.

Ali ustanova koja radi bez dozvole. I drugo, ne postoji način da prihvatiš rizik ugovorom tako da onaj ko te ubije ne bude odgovoran za ubistvo. Ugovori ne mogu da ponište osnovna ljudska prava.

Josephine


lilit

mac,
to što braniš metod sam pokušala da zanemarim i izbrišem iz mozga.  :cry:
ne mogu dalje na ovu temu. sorry.
That's how it is with people. Nobody cares how it works as long as it works.

Albedo 0

Quote from: Meho Krljic on 08-08-2012, 22:38:08


Ali ustanova koja radi bez dozvole. I drugo, ne postoji način da prihvatiš rizik ugovorom tako da onaj ko te ubije ne bude odgovoran za ubistvo. Ugovori ne mogu da ponište osnovna ljudska prava.

o bre, ja već treći put ponavljam da pop treba na robiju, ali ne na 30 godina.


To sa dozvolom je irelevantno. Ne misliš valjda da sajentolozi imaju dozvolu za svoj dječiji kamp? Ako neko tamo pogine to nije isto kao ubistvo na sred ulice. Djecu su roditelji poslali tamo, narkomani su sami došli kod popa. Ko je došao svojevoljno snosi dio rizika.

Na kraju krajeva, mi ne znamo koliko je u državnim institucijama pomrlo narkomana, a nije da bez potrebe ne umiru i obični pacijenti.

Meho Krljic

Ali jasno je valjda da je jedno smrt u instituciji od toga što je možda neko već došao sa hepatitisom ili žuticom ili je ušvercovo paju pa se roknuo pa zakačio sepsu, a drugo je kada te menadžer institucije šipkom izmlati sa pedeset i kusur udaraca tako da padneš u nesvest i ugušiš se svojim izbljuvkom. Jedno je možda nedovoljna briga za štićenika, drugo je direktan fizički napad sa namerom nanošenja teških telesnih povreda, plus nebrižljivo ponašanje prema štićeniku. I, mislim, pedeset udaraca. To je prilično dobra definicija siledžijskog bezobzirnog nasilničkog ponašanja.

Savajat Erp

Niste mi verovali da ću da pucam?!
ZAŠTO MI NISTE VEROVALI?!!!!

mac

Metod je donosio rezultate onima kojima ništa drugo nije pomoglo. Ne razumem kako vam to promiče.

lilit

Quote from: Meho Krljic on 08-08-2012, 22:52:57
Ali jasno je valjda da je jedno smrt u instituciji od toga što je možda neko već došao sa hepatitisom ili žuticom ili je ušvercovo paju pa se roknuo pa zakačio sepsu, a drugo je kada te menadžer institucije šipkom izmlati sa pedeset i kusur udaraca tako da padneš u nesvest i ugušiš se svojim izbljuvkom. Jedno je možda nedovoljna briga za štićenika, drugo je direktan fizički napad sa namerom nanošenja teških telesnih povreda, plus nebrižljivo ponašanje prema štićeniku. I, mislim, pedeset udaraca. To je prilično dobra definicija siledžijskog bezobzirnog nasilničkog ponašanja.

ne, to je metod. koji možda treba unaprediti.
That's how it is with people. Nobody cares how it works as long as it works.

Albedo 0

Quote from: Meho Krljic on 08-08-2012, 22:52:57
Ali jasno je valjda da je jedno smrt u instituciji od toga što je možda neko već došao sa hepatitisom ili žuticom ili je ušvercovo paju pa se roknuo pa zakačio sepsu, a drugo je kada te menadžer institucije šipkom izmlati sa pedeset i kusur udaraca tako da padneš u nesvest i ugušiš se svojim izbljuvkom. Jedno je možda nedovoljna briga za štićenika, drugo je direktan fizički napad sa namerom nanošenja teških telesnih povreda, plus nebrižljivo ponašanje prema štićeniku. I, mislim, pedeset udaraca. To je prilično dobra definicija siledžijskog bezobzirnog nasilničkog ponašanja.

ne govorim ja samo za narkomane već uopšte. Pacijenti umiru zbog grešaka ljekara i niko za to ne odgovara. A navodno imamo stručne, humane, sposobne ljude koji brinu o ljudima.

Problem izgleda veći samo zato što je batina vrlo eksplicitna metoda a nemar u bolnicama i loša dijagnostika nije toliko vidljiva, a nije ništa manje pogubna, naprotiv.

Sad ispade ovaj pop veći ubica od nekih naših zdravstvenih radnika, sutra malo... On se bavi izgubljenim ljudima, od kojih za ovoliko godina samo jedan nije preživio krivicom popa.

Iz bolnica ne izlaze ljudi koji su trebali da prežive.


Josephine

Retki trenuci macove radikalizacije stavova.  :mrgreen:

mac

Nema tu ništa radikalno. Ja samo razmišljam hladnom glavom, a vama slika popa koji batina narkomana ne dozvoljava da se fokusirate na problem. Problem je kako izlečiti sve te hronične narkomane. Rešite mi efikasno taj problem bez lopate i bacićemo lopatu.

džin tonik

prodajte ih kao sparing partnere bokserima?

Josephine


Angel of Ten

Pohotnije je odlikovan Ordenom "Beli anđeo". Prisustvovao je i Ivica Dačić pošto je prilika bila osveštanje zvona.
A što se ovog "sveštenika" tiče, sramota je što ga je crkva zadržala nakon onoga što se desilo u Crnoj reci. Nemam reči za njegove metode, iako ne sumnjam da roditelji u očaju žele sve da probaju, pogotovo kada je u igri zgodna kombinacija religije i prevaspitavanja. U učinkovitost istih ne želim da ulazim, jer mi se ipak čini da je to bio ventil za sadizam dotičnog sveštenika.
Come to the dark side, we have cookies.

Savajat Erp

Quote from: Бата Животиња on 08-08-2012, 23:03:57
Quote from: Meho Krljic on 08-08-2012, 22:52:57
Ali jasno je valjda da je jedno smrt u instituciji od toga što je možda neko već došao sa hepatitisom ili žuticom ili je ušvercovo paju pa se roknuo pa zakačio sepsu, a drugo je kada te menadžer institucije šipkom izmlati sa pedeset i kusur udaraca tako da padneš u nesvest i ugušiš se svojim izbljuvkom. Jedno je možda nedovoljna briga za štićenika, drugo je direktan fizički napad sa namerom nanošenja teških telesnih povreda, plus nebrižljivo ponašanje prema štićeniku. I, mislim, pedeset udaraca. To je prilično dobra definicija siledžijskog bezobzirnog nasilničkog ponašanja.

ne govorim ja samo za narkomane već uopšte. Pacijenti umiru zbog grešaka ljekara i niko za to ne odgovara. A navodno imamo stručne, humane, sposobne ljude koji brinu o ljudima.

Problem izgleda veći samo zato što je batina vrlo eksplicitna metoda a nemar u bolnicama i loša dijagnostika nije toliko vidljiva, a nije ništa manje pogubna, naprotiv.

Sad ispade ovaj pop veći ubica od nekih naših zdravstvenih radnika, sutra malo... On se bavi izgubljenim ljudima, od kojih za ovoliko godina samo jedan nije preživio krivicom popa.

Iz bolnica ne izlaze ljudi koji su trebali da prežive.



За здравствене раднике постоје посебна кривична дела, ово се ипак не може поредити с тим :)
Niste mi verovali da ću da pucam?!
ZAŠTO MI NISTE VEROVALI?!!!!


Mme Chauchat

Quote from: lilit_depp on 08-08-2012, 22:21:56
filaret (ONAJ FILARET?!) odlikuje  nekoga?  :cry: :cry: :cry: :cry: xuss xuss xuzi xuzi
Pa nego?
Ja kad sam se jednom pred religioznim pravoslavcem iščuđavala šta i kako, i pitala šta misle vernici o Pahomiju, čovek mi mirno reče: pa nego, to ti je crkva, raščiniće samo Artemija jer je dirnuo u dogmu crkvene pare, a sve ispod toga je u očima crkve beznačajno - i da znaš da vernici o popovima imaju deset puta gore mišljenje nego ateisti jer ih znaju izbliza.

Re: mac i metod lečenja: ne razumem o čemu vi ljudi pričate, kakav metod, to je čist sadizam. Ako hoćete primer kako crkva može da učini nešto pametno i korisno i da leči narkomane, pogledajte manastir Kovilj, oni su u tome prilično uspešni a ne primenjuju nikakvo fizičko nasilje. Molim.

džin tonik

Quote from: Jevtropijevićka on 08-08-2012, 23:33:03
... vernici o popovima imaju deset puta gore mišljenje nego ateisti jer ih znaju izbliza.

...

generaliziras. ima popova koji su teske ljudine, a ima i ovih pravoslavnih.

Albedo 0

Quote from: Savajat Erp on 08-08-2012, 23:27:38

За здравствене раднике постоје посебна кривична дела, ово се ипак не може поредити с тим :)

dobro, ali to su pravne kvalifikacije, ja vrste smrti ne razlikujem, pogotovo kad osoba kojoj nije ništa ne izađe živa iz zdravstvene ustanove

ovi su bili debelo bolesni i prije nego što su došli na batinanje

Mme Chauchat

Quote from: zorbo on 08-08-2012, 23:36:23
Quote from: Jevtropijevićka on 08-08-2012, 23:33:03
... vernici o popovima imaju deset puta gore mišljenje nego ateisti jer ih znaju izbliza.

...

generaliziras. ima popova koji su teske ljudine, a ima i ovih pravoslavnih.
Zosko, verniče, povredila sam ti poverenje u krovnu instituciju? Tsk.

Meho Krljic

Quote from: Бата Животиња on 08-08-2012, 23:03:57
Quote from: Meho Krljic on 08-08-2012, 22:52:57
Ali jasno je valjda da je jedno smrt u instituciji od toga što je možda neko već došao sa hepatitisom ili žuticom ili je ušvercovo paju pa se roknuo pa zakačio sepsu, a drugo je kada te menadžer institucije šipkom izmlati sa pedeset i kusur udaraca tako da padneš u nesvest i ugušiš se svojim izbljuvkom. Jedno je možda nedovoljna briga za štićenika, drugo je direktan fizički napad sa namerom nanošenja teških telesnih povreda, plus nebrižljivo ponašanje prema štićeniku. I, mislim, pedeset udaraca. To je prilično dobra definicija siledžijskog bezobzirnog nasilničkog ponašanja.

ne govorim ja samo za narkomane već uopšte. Pacijenti umiru zbog grešaka ljekara i niko za to ne odgovara. A navodno imamo stručne, humane, sposobne ljude koji brinu o ljudima.

Problem izgleda veći samo zato što je batina vrlo eksplicitna metoda a nemar u bolnicama i loša dijagnostika nije toliko vidljiva, a nije ništa manje pogubna, naprotiv.

Sad ispade ovaj pop veći ubica od nekih naših zdravstvenih radnika, sutra malo... On se bavi izgubljenim ljudima, od kojih za ovoliko godina samo jedan nije preživio krivicom popa.

Iz bolnica ne izlaze ljudi koji su trebali da prežive.



Ali lekar je licenciran za to što radi i ima propisanu, od nadležne institucije odobrenu proceduru. Kada onda pacijent umre, radi se istraga je li lekar imao potrebne sposobnosti da radi to što je radio (dakle, da nije, recimo, pulmolog davao anesteziju ili pedijatar operisao tumor na mozgu) što je verujem najčešće slučaj, i da li je sledio propisanu proceduru. Ako jeste i jeste, onda, da, sleže se ramenima jer medicina ne obećava čuda nego samo najbolji postojeći napor. Ako nije ili nije, onda lekar ide na sud. Bilo je primera u domaćoj praksi onoliko.

Za razliku od tog primera, Brane nema ni licencu niti instituciju koja mu je odobrila ovaj rad i metodologiju. Dakle, nema ni sposobnosti u očima društva (oličenog u institucijama) niti je pratio ikakvu odobrenu proceduru koja, opet, u očima društva (oličenog u instituciji) predstavlja najbolju nama poznatu šansu za datog pacijenta.

I jebote, nemoj da moramo i ovakve trivijalnosti da objašnjavamo kad je razlika očigledna.

Angel of Ten

Quote from: zorbo on 08-08-2012, 23:36:23

generaliziras. ima popova koji su teske ljudine, a ima i ovih pravoslavnih.

Joooooooooj zosko... pojedini katolički sveštenici baš nemaju tih problema. Oni leče male dečake. Tu nema šta da se batina...u bukvalnom smislu.
Come to the dark side, we have cookies.

džin tonik

Quote from: Jevtropijevićka on 08-08-2012, 23:45:56
Zosko, verniče, povredila sam ti poverenje u krovnu instituciju? Tsk.

pa ne bas, uglavnom svoje misljene nisam formirao iz ferala i onog sto kazu vjernici ili ateisti.

mac

Quote from: Jevtropijevićka on 08-08-2012, 23:33:03
Re: mac i metod lečenja: ne razumem o čemu vi ljudi pričate, kakav metod, to je čist sadizam. Ako hoćete primer kako crkva može da učini nešto pametno i korisno i da leči narkomane, pogledajte manastir Kovilj, oni su u tome prilično uspešni a ne primenjuju nikakvo fizičko nasilje. Molim.

Kovilj pomaže kod većine slučajeva. Kod nekih ne pomaže. Evo članka o Kovilju u kome se spominje i Crna Reka, http://www.politika.rs/rubrike/Tema-nedelje/lecenje-narkomanije/Andjeli-chuvari-iz-Zemlje-zivih.lt.html i jednog komentara:

Quote from: Dejan A.
Sve navedeno u tekstu je istina i samo istina ali pretpostavljam da je slučajno izostavljeno objašnjenje da pri Manastiru Kovilj ne rade sa teškim zavisnicima u krizi , takve ne prihvataju , već im preporučuju Crnu Reku . Znači u prevodu , pri Manastiru Kovilj se leči blaži vid zavisnika kao i oni koji su na dobrom putu izlečenja , pa im je potrebna blaga podrška i izolacija . Pri Manastiru Kovilj leči se dosta zavisnika koji su prošli kroz Crnu Reku , tačnije u Crnoj Reci boravili prvih godinu dana , dozvali se sebi , rešili se svih kriza i onda bezbrižno u Kovilj .

Petronije

Čoveka koji aktivno troši heroin 20-ak godina su redom tukli : roditelji, dileri kojima duguje kintu, razni mutni likovi koje je zajebo za kintu u raznim kombinacijama i svi mogući panduri i inspektori. Niko od njih ga nije izlečio pa neće ni pop. I popričajte sa nekim ko se lečio u drajzerovoj pa onda pričajte o lečenju u državnim institucijama.

@Mac jel poznaješ neke narkomane, onako izbliza?
Arm the Homeless

Milosh

Quote from: mac on 08-08-2012, 23:19:48
Nema tu ništa radikalno. Ja samo razmišljam hladnom glavom.

Toliko hladnom da sam ja pre nego što sam upoznao maca mislio da je robot, a sad slutim da je Vulkanac. :)
"Ernest Hemingway once wrote: "The world is a fine place and worth fighting for." I agree with the second part."

http://milosh.mojblog.rs/

Albedo 0

Quote from: Meho Krljic on 08-08-2012, 23:50:03

Ali lekar je licenciran za to što radi i ima propisanu, od nadležne institucije odobrenu proceduru. Kada onda pacijent umre, radi se istraga je li lekar imao potrebne sposobnosti da radi to što je radio (dakle, da nije, recimo, pulmolog davao anesteziju ili pedijatar operisao tumor na mozgu) što je verujem najčešće slučaj, i da li je sledio propisanu proceduru. Ako jeste i jeste, onda, da, sleže se ramenima jer medicina ne obećava čuda nego samo najbolji postojeći napor. Ako nije ili nije, onda lekar ide na sud. Bilo je primera u domaćoj praksi onoliko.



a ja ti kažem iz iskustva meni bliskih ljudi da se ta procedura nije desila u sred Beograda



Quote from: Petronije on 09-08-2012, 00:15:55
Čoveka koji aktivno troši heroin 20-ak godina su redom tukli : roditelji, dileri kojima duguje kintu, razni mutni likovi koje je zajebo za kintu u raznim kombinacijama i svi mogući panduri i inspektori. Niko od njih ga nije izlečio pa neće ni pop. I popričajte sa nekim ko se lečio u drajzerovoj pa onda pričajte o lečenju u državnim institucijama.



''popričajte sa nekim'' je značajan pokazatelj priče ''niko nije izlečen''...

Mme Chauchat

Quote from: zorbo on 09-08-2012, 00:00:24


pa ne bas, uglavnom svoje misljene nisam formirao iz ferala
Nisam ni ja svoje.  :mrgreen:  I da si uzeo u obzir čitav post umesto što si generalizovao, ne bi mogao da meni prebacuješ generalizaciju... o Sagito, ime ti je eristika.

mac

Quote from: Petronije on 09-08-2012, 00:15:55
@Mac jel poznaješ neke narkomane, onako izbliza?

Radije ne bih da pričam. Ne kažem ni da ni ne, i ne bih duže o tome.

lilit

jbt, na čemu je ovaj?  :shock:  :cry:

Peranović: Nisam kriv za ubistvo
IZVOR: TANJUG
Beograd -- Branislav Peranović izjasnio se da nije kriv za ubistvo štićenika Nebojše Zarupca, priznajući da mu je naneo samo lake telesne povrede, kaže njegov branilac.

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2012&mm=08&dd=08&nav_category=16&nav_id=633374
That's how it is with people. Nobody cares how it works as long as it works.

angel011

Šta na čemu je, advokat mu rekao šta da kaže.
We're all mad here.